tisdag 11 juni 2013

Paket och spya!

Goddagens!

Solen skiner på er oxå eller? 

Jobbar som ni vet. I kväll ska vi på uppträdande i en park här i Göteborg! Nära mitt hem, så jag slutar när det är slut. Härligt att komma hem i tid. Annars tar ju resan över en timme ifrån jobbet. Jag har ju lite att pyssla med därhemma! Allt ska ställas på plats, jag ska packa och jag ska sortera tvätten. Jag ska även hämta ut ut ett paket ifrån h&m och ett ifrån ellos. H&M paketet innehåller bara ert rosa tårtfat! Och ellos paketet innehåller en lampslinga med vita bollar som jag ska ha i taket på balkongen! Mysigt! Kan man sitta där under sommarkvällarna och dricka lite vin och prata om värdsliga saker! :-D Jag fick dessutom mail att epilatorn va påväg och den kommer hem i brevlådan! Jag håller tummarna på att den kommer i morgon! Så får jag med mej den i resväskan när jag åker upp! Annars får jag väl be F ta med den när han åka upp. 

Texas verkar vara dålig oxå. Han har kräkts flera gånger i natt! :-( jag undrar om han ätit något konstigt? Vi tog en pw i gårkväll innan vi la oss på 3,5 km. Då va allt okej. Men i natt kräktes han på golvet, i sängen och på mattan! Tog en promenad i morse för att han skulle få röra på sej och få lite luft. Han är inte dålig i magen iaf. Men han vill inte äta. Hoppas det bara är nått tillfälligt. 

Nu är vi framme på jobbet. Vi ska bara hem och vända! Sen väntar musik och grillkorv! 


Inga kommentarer: