söndag 23 juni 2013

Söndag.

God morgon!

Jag ligger nerbäddad i sängen på jobbet och väntar på att få starta dagen med jobb! Skulle slutat 18 idag, men får jobba in till 22 för att jag va ledig i onsdags. 

I morgon startar en ny vecka. Sista jobb veckan innan semester! I morgon ska jag in till stan och träffa Frankie. Gå lite i affärer. Och sen på eftermiddagen ska vi (jag och F) ta tag i köket. De sista listerna ska upp! På tisdag ska jag förmodligen träna med Emil! Och gå och hämta min efterlängtade nya iPhone 5!! Ska bli underbart med en snabb telefon igen! :-) wiiiee! Har iOS 7 kommit än? 

Sen onsdag och torsdag jobbar jag 7-22. När jag går hem ifrån jobbet på torsdag så har min efterlängtade semester börjat! Ledig ända fram till 17 juli! Så härligt! Vi drar ner till Alvesta efter helgen och bygger upp GENESIS FESTIVAL! Så vi hoppas verkligen på sol därnere i Småland!

Men först ska jag ta tag i denna helgen, denna söndagen. Här på jobbet.

Kaffe? 

Inga kommentarer: