fredag 7 juni 2013

Nationaldagen är snart över.

Inlägg som skulle ut torsdagskväll.)
Hej hopp!

Sitter på jobbet! Hur skönt att jobba nationaldagen? 15 timmar? Inte alls. Även om jag tjänar en slant mer idag. F har haft spelning i dag. Mellan 15-16.30 spelade han på röda sten. :-( alla verkar vara där. Men inte jag. Så tråkigt att missa hans spelningar. Men han ska spela på lördag igen, så då får jag hänga på! 

Jag har haft en bredvidgång här på jobbet idag. En tjej som ska fylla i luckorna i vårt semesterschema. Jag ska ju ha semester vecka 27 och 28. Plus helgen i augusti när jag fyller år. 

Jobbar såklart i morgon oxå, när F e ledig. Skit trist nummer 2. Men men. Jag e ledig i helgen iaf! Spelning som sagt på lördag och söndag blir en väldigt doft dag! I morgon ska mitt sovrum fixas klart. Igår rev vi ner de gamla tapeten och F satte en ny. Så i morgon ska det målas väggar och taket * 2, sen ska listerna sättas! Klart! Sen kan vi pusta ut! Eller han kan. Det är ju han som gjort det mesta av jobbet. Jag har bara serverat mat och pussar! 

Jag vill träffa familjen Dahlin/Frändberg i helgen oxå! Lilla Mathilda! :-) Det har varit så mycket nu och det kommer va mycket nu oxå fram till semestern. Så man får klämma in grejer! Men på söndag har vi inga planer så! Gosa bebis! :-* 

Igår va jag i stan och träffade Frankie! Vi drog igenom några affärer och jag va förbi tre med förlustanmälan från polisen. Så det skyndar på processen lite. Om jag har tur så får jag hämta en ny i morgon. Men sån tur har jag väl inte. Vi va oxå till mmsports och handlade hem massa protein! Så nu har jag och F ett tag framöver. Jag tog en sväng efter att Frankie va tvungen att dra hem för jobb. Köpte med sandaler och lite annat! Skattepengarna dök ju upp i tisdag! + renoveringfonden. Så helt plötsligt 15.000 kr rikare! Men man får vara försiktig så man inte bränner iväg förmycket! ;-)

Nu ska jag fixa kvällskäk! Magen kurrar lite! Övernattar här i natt! F är ändå ute på kalas så jag antar att han inte kommer vara hemma i kväll. Här kan jag bara gå och lägga mej och nanna! 


Inga kommentarer: