lördag 22 juni 2013

Precis på sekunden!

Hej hej!

Då va det dax för några timmar på jobbet! Väldigt svårt att kliva upp idag kan jag meddela! Vid 3.30 kom F hem och vi tjötade lite innan vi somnade (om, för min del). 

Dagen började ju bra! Med illamående och spöregn?! Jag hade glömt mitt paraply hos Evelina! :-( så det va bara på med gummistövlar och regnjacka som gällde! Texas fick på sej sin regnrock oxå!  Jag hann precis till bussen! Men den börjar krångla när vi kommit halvvägs. Så jag trodde jag skulle missa bussbytet. Men jag kom fram precis till backaplan när min vidarebuss kom inglidandes! Perfekt! Så nu sitter jag på den! Såklart glömde jag Texas filt som alltid är med när vi åker buss/vagn/båt. Så jag fick offra min regnjacka! Nu ligger han i den, och jag själv får väl då frysa lite!

Nej nu ska jag luta mej tillbaka och blunda lite. Är framme om typ 30 minuter. Sen färja! 

Hoppas ni får en trevlig midsommardag! Jag hoppas det blir sill på jobbet idag! Det fick jag ingen igår! 




Inga kommentarer: