måndag 3 juni 2013

Veckans träning.

Den gick åt helvete. Prio ett va inte gymmet direkt.

Måndag:
Löpning 5 km på bandet
Styrka: mage

Tisdag:
Pw 3,3 km innan jobbet.
Pw 3 km efter jobbet.

Onsdag - söndag:
Ingen träning alls! Förutom några korta promenader med Texas. Och några cykelturer. Vi har renoverat och fixat hemma så jag har helt enkelt valt bort gymmet. Och det känns ju så fel att gå och träna när solen skiner och det är 20 grader ute! Man kan inte vara bäst jämt! Denna vecka ska gå bättre! Jag får gå upp tidigt även när jag är ledig och köra på gymmet innan det blir för varmt ute helt enkelt.

Jag lyckade dock med femtvådieten denna veckan! Måndag och torsdag! 500 kcal per dag dessa två dagar. Ska försöka få in 2 dagar denna vecka oxå. Dock (som jag skrev tidigare) på andra dagar, så att jag inte kör det på jobbet.

Inga kommentarer: