lördag 29 juni 2013

Sovmorgon delux!

Hej hopp!

Vaknade 11.20?! what? Semester eller?

Somnade runt 1 i går. Kollade på en film, och sen vek jag rätt alla kläder i F's byrå. Han säger att det är för trångt i hans lådor. Så han fick lite plats av mej i min fina klädkammare! :) Snällt va? Hehe! Men killen klagar på att han inte har några kläder? Dööh? Massor ju!

Idag hade vi planerat att storstäda här hemma. Men Herrn lär inte vakna än på ett tag, (han va hemma vid 6 i morse) så jag sitter här nu och dricker en celsius och tänkte ta mej till gymmet. Bara kissa min lille vovve innan, som inte heller har vaknat än! När jag tränat klart hoppas jag F vaknat och inte är alltför bakis! För i kväll ska hemmet skina!

Va iväg igår och skulle köpa en stor spegel. Jag har 2 st redan i lägenheten, och tycker att speglar gör så mycket i ett hem. Har en  i hallen och en i sovrummet. Nu vill jag har en liggandes över soffan! Det är snyggt! Såg en väldigt fin som Mamma köpt när jag va hemma och hälsade på sist. JYSK faktiskt! Och den va på kampanj nu! Den fanns dock inte inne, så de gjorde en beställning på den åt mej. vit ram med lite krusiduller! Blir nog bra! Jag vill oxå köpa en sån list att sätta i taket vid fönstret så gardinerna går hela vägen upp ifrån taket och ner. Så man kan dra för ordentligt! Vi har ju bestämt att bo kvar här ett tag till. Tills de renoverat badrummet och så. Vi tar nog och fixar till köket undertiden. Det finns lixom ingen anledning att köpa större nu när vi bara är vi 2. Vi gå ju inte på varandra här ändå. 53 kvm funkar för 2! Och bokostnaden går inte ens över 5000 kr! Då kan man göra massa annat kul för pengarna istället! Det blir en helt annan sak om vi blir 3 i framtiden. Då kan man börja tänka på att flytta kanske! :) Önskar dock att mitt hem låg i frölunda så man bodde på den sidan man vill bo på sen.

Nej nu får jag slänga på mej träningskläderna! Så jag kommer iväg! Har vilat i 3 dagar nu! Nu får de räcka! Biceps/axlar idag! Hepp hepp!


Inga kommentarer: