måndag 24 juni 2013

Goaste Måndagen!

Hej hej hallå!

Vilken härlig dag jag haft! Började vid 07.45 när klockan ringde. upp och hoppa och på med träningskläderna! Drack en halv celsius (klarar inte en hel, den tar bort all min matlust och jag blir fruktansvärt stissig!) Sen tog jag med mej Texas ut på en 3 km's lång promenad. Hem, fixa mej och sen in till stan. Mötte upp Frankie och Nellie. Började på donken med käk till Nellie. Sen tog vi några svängar i affärer. Jag och Frankie, som oxå äter lchf tog oss till Café kosmos och åt frukost/lunch. Ingen av oss hade käkat nått innan, så hungern va ett faktum! Åt godaste hamburgaren, med baconinlindad sparris och zuccinigratäng! Mums! Proppmätta lämnade vi våra tallrikar halvfulla! Tog några svängar till i affärer och jag lyckades få med mej 2 klänningar hem!

Vid 14.30 va jag hemma. Hällde i mej den andra halvan av celsiusen och 10 g bcaa. Träningskläderna åkte på igen och jag cyklade till gymmet. 10 min uppvärmning på bandet, 30 minuter ben och sen 20 min på crosstrainern! Gött mos!

Nu har jag plockat lite bland mina kläder. Kollar lite vad jag ska ha med mej till festivalen. Jag har lagt fram 6 klänningar!? Haha.. de kommer säkert regna! Så jag får nog tänka om lite.

Ska ta ut min lilla vovve för sista gången idag, sen blir det sängen! I morgon väntar ett pass vid domkyrkan. Emil och Jag ska köra ihop! Sen ska jag ÄNTLIGEN!! hämta ut min nya iPhone! wiiiiee! Om jag kommer sitta fastklistrad i den i morgon? Ohh YES! Jag ska även hämta ut biobiljetter! Jag ska äntligen få se dumma mej 2! som jag väntat på den filmen! Har fått biobiljetter från jobbet som jag tänkte använda mej av innan de går ut.

Nej nu ska jag ta med mej mitt lilla vilddjur ut. Sen ska jag slå igen mina ögon för denna dagen! Eller om han e sugen på en film kanske? :)

Natti Natti!

ps. Jag ska se om jag kan få till några bilder på mina senaste klänningar! Just nu är jag besatt av långklänningar/långkjolar! Så skönt att gå i! dessutom är det skönt om det är lite kyligt ute! ds.


Inga kommentarer: