fredag 22 augusti 2008

- Då har du fått för lite med fitta!

Jag har tänkt på detta med hetro och gay människor. Ser man på någon att man e gay eller inte? Om jag skulle gilla tjejer, skulle jag då kunna se vilka som gillade mej tillbax på samma sätt? Jo, vissa människor e det ju verkligen lätt att se på. Som tjejerna som klär sej som killar, nu säger jag inte att alla tjejer i bagyjeans e lesbiska. Men man kan ändå se det på nått vis. Hade en tjejkompis när jag va liten. Eller vi växte upp ihop. Hon har så länge som jag kan komma ihåg haft "killkläder" Stora huvtröjor och bagyjeans. Nu har hon fått en flickvän, och det förvånar mej inte ett dugg. Även om jag inte ens tänkte tanken när jag va yngre. Kanske för att jag verkligen inte har något emot att man kan va tillsammans med samma kön som en själv. Jag väljer bara det motsatta könet för de attraherar mej. Jag tycker däremot att tjejer kan va sexiga och jätte vackra, men det betyder inte att jag vill ta på dem eller ligga med dem. Fina att se på, kanske mer inspiration till sej själv. Killar kan man oxå se på att de e gay. Inte alla nu.. Men många blir tjejiga.. Pipigare röst och oftast spinkiga.. Konstigt att jag har en sån syn, men gaykillar kan likagärna va tjocka. Jag skrev en uppsats om homosexualitet när jag gick på gymnasiet. Fick faktiskt bra betyg på den :) Lärde mej en del och fick en öppnare syn på det. Jag e ju trots allt ifrån ett litet samhälle, där det inte alls e lika öppet som här. Jo nu till varför jag bloggar om detta. I fredags när jag va ute, på mitt favvoställe i göteborg, så har jag varit på toaletten. Möter 2 killar som jag börjar prata med. Då kommer det upp en snygg brud från ingenstans och viskar: Fan va snygg du va då! Jag lite chockad: Jaha tack :) sen sa hon: du e straight va? ja svarade ännu mer chockad över att hon inte kunde se det klart ovh tydligt att jag gillar killar: Ja de e jag. Då svarade hon tillbax: -Då har du fått för lite med fitta! Sen gick hon.. lämnade mej där och jag visste inte hur jag skulle reagera, detta va nått helt nytt och främmande för mej. Men ändå rätt coolt att en tjej raggat lite på mej. Men vadå för lite med fitta? jag har ju haft min i 25 år ju! hehe.. någon annans än min egna vill jag inte ens va i närheten utav. Jag gillar det manliga könsorganet. Inga brudar kan ju slå en naken het killkropp! Inte enligt mej iaf.

Så e det så svårt att se om någon e gay?

Inga kommentarer: