måndag 18 augusti 2008

Resan bokad!

Nu håller jag på med roliga hushålls sysslor, tvättar! Varit inne och hämtat Jennys pass, kollar på ny bikini såklart! Men finns inge kul nu när det bara e rea. Lämnat över kameran till chris.. och bokat resan! 2900 kr per person för allt! Trodde inte att man kunde få så billiga resor nu för tiden, men de gick! FAAN va gött! Börja packa nu redan, hehe..

Min mage skriker efter mat nu, men orka laga mat?

Hämta min kamera ifrån net on net får jag göra i morgon. Sen måste jag in och vaccinera mej med twinrix, tog 2 sprutor när jag skulle till thailand. Tar jag en 3:de så håller den sej i 25 år. Får göra det i morgon oxå.

Nu MÅSTE jag nog ställa mej vid spisen.. Tråkigt att laga mat till sej själv bara.

Sol idag :) Mega skönt!
Tjooo..

Inga kommentarer: