onsdag 6 augusti 2008

Hur kallt kan havet vara nu?

Tjoo.. Sitter här och har läst lite ur "storstadspojkens" blogg.. dvs blondinbellas pojkvän. Den va faktiskt kul att läsa, och han skriver mycke bättre än bella. Han skriver på ett sätt som gör att man fastnar. Så nu är han feedad på min dator.. så jag kan läsa där när han skriver nästa inlägg.. och nästa och nästa ;)

Ska snart ta mej ett bad i badkaret, men sen i kväll kanske de blir bad i havet. Jag ringde en kompis och frågade om vi skulle hitta på nått. Alla e ju så tråkiga! Jag vill ju göra roliga saker på kvällarna lixom. Så jag gav honom ett förslag på att vi skulle ta ett kvällsdopp i havet! haha.. se hur de går.. han skulle höra av sej lite senare.. Kallt e det nog, men förkyld e jag redan så de kan jag inte bli igen.

Jo föresten, foten. Den är okej nu. Lite ont i den än när jag gått för mycke.. men nu gör de inte ont i hela foten utan bara på stället jag blev träffad på. Inga blåmärken iaf.

Nu är nog badet fyllt.

tjoooo

Inga kommentarer: