onsdag 6 augusti 2008

..Gick finfint!

Nu har vi kommit hem. Jenny hängde med oxå. Så de fick bli promenad ist. Vi gick i en timma drygt. Pratade om resor. Vi är så sugna på att dra i väg tillsammans nu i slutet av augusti. Ska bara kolla med jobbet först om jag kan byta lite pass. Sen drar vi. Den 27 augusti är de väl tänkt. Rhodos är de prat på att de blir som resemål. Så gött om de blir något! Kommer vi sola på dagen och festa på natten! Kommer verkligen bli en Benny & Frank semester! hehe.. :)

Frank på ica efter promenaden.

Nu har jag druckit min andra proteindrink för dagen. Den e så god! Drack en till frulle oxå. Hann inte göra frulle idag. Jag och Jenny hade viktiga saker för oss i morse. Sen shoppade vi lite. En kort kofta, en bh och ett linne fick jag med mej hem.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hej hopp!

Inga kommentarer: