måndag 18 augusti 2008

Nu e en ny vecka igång!

Idag vaknade jag av att någon knackade på min dörr.. Frankis trodde jag va vaken, men jag sov som en prinsessa! Drömde ju såå skönt ju!! väck mej inte då lixom!

Idag har jag faktiskt saker att göra.

Till net on net och hämta min kamera
In till polisen med frank och hämta hennes pass
Boka resan (blir nog bulgarien)
Lämna tillbax chris kamera
Städa!
Tvätta
Trääääna!

Ringde min chef nyss. Han har inte skickat ut något nytt schema, så jag va tvungen att kolla om jag kunde va ledig de 3 första dagarna på det schemat. Kunde så klart ordnas. :) Så nu e det bara att boka denna resan. Fan va gött de kommer bli med lite sooool!


Benny + Frank in sunny beach = Sant :P

Först ska jag börja dagen med en dusch och lite proteiner.

Hej hej!

Inga kommentarer: