tisdag 5 augusti 2008

Shoppat träningsskor.

Nu e jag hemma igen. Slutade 8 i morse och tog mej hem med bussen. Hem och käkade frukost. Då vaknade Jenny och strax efter Jocce. Jag hade tänkt bädda ner mej och kolla på film, de slutade med att jag bäddade ner mej och Jenny och Jocce kom oxå och satte sej i min säng. De kollade på film, och jag sov. Sov ända till 14.00 när Jenny gått till jobbet och Jocce kom in och frågade om jag inte skulle gå upp någon gång. :S Fixade mej och tog bussen in till stan med Jocce.

På stan käkade vi mat. Efter maten gick vi till gym grosissten, som ligger i vasastan. Jag köpte protein och en shaker. Sånt jag ska dricka efter promenader och träningspass. För att deffa lite. (dvs att man förlorar mer kroppsfett). Jag har letat efter ett par bra springskor oxå. Så jag tog upp jakten. Hittade ett par puma på intersport. Kostade 1200 kr. Har gått i dem lite nu till affären och de känns super bra!

Nu ska jag fixa lite här hemma. Kiss

Inga kommentarer: