lördag 30 augusti 2008

Lördag i ensamhet?

Yes, Jag e ensam. Jocke fick åka till Alingsås ensam. Han visste inte om han skulle sova kvar där. Och jag ville hem i natt isf. Ville inte behöva ta tåget ensam 2 i natt. Så jag stannade hemma. Frank e på "dejt" biljard och öldrickning. Men hon skulle komma hem i tid för jobb till morgonen.

Så va gör man ensam en Lördag? Minns inte när jag va ensam en lördag sist. Just nu känns de skönt att vara ensam. Men jag vet att när klockan börjar bli en del och solen gått ner så kommer partydjuret fram i mej. Men jag måste ta de lugnt i dag. För min egna skull. Det får bli en långpromenad, ta en dusch och sen krypa ner i sängen med massa bra filmer.

Jobbar i morgon. Nattpasset som vanligt. 15.45-08.00. Det sista passet innan resan.

Nu ska jag göra något väldigt smärtfullt.

Återkommer..


Jag och Jocke missade bussen igår och fick vänta i 20 minuter på nästa.

Inga kommentarer: