lördag 30 augusti 2008

Nykter utekväll på avenyn.

Kom nyss hem, Hunnit fått i mej 2 mackor med makrillsfilé på, e ju så gött!

Jag och Jocke åkte ner och mötte upp sofie och johannes och 2 tjejer och en kille till. Det va lite svårt att få med alla in.. för den äldsta va 27 och en yngsta va 20. Men de slutade att vi hamnade på berså. Går aldrig dit annars, men de va faktiskt ganska trevligt. Jag höll mej nykter och drack endast fanta. Jag och Sofie dansade loss på dansgolvet.. hade någon skumm kille efter oss, som vi visade handen för.. men han gav sej inte. En envis jävel! Hade iaf en trevlig kväll. Fick hjälpa Jocke lite med datorn när vi kom hem, men de löste jag ju snabbt. :P

Idag har jag varit på stan en sväng med Frank. Vi hann oxå sola solarium.

Jag uttråkad när Frank solar.

Haha! Här kommer hon ur solariet. -Naken!! :D

Vi hann oxå käka ett kg räkor och en låda kräftor till middag, Jag och Frank. :) Gott Gott!

Jag med 2 röööda kräftor, JAMMI! ( hattarna ska vi inte ens tala om ).

Nu ska jag nanna, en dag i morgon oxå. Då ska det bli sol, så då ska vi ta oss ut och sola. På kvällen bär det av till Alingsås, tror jag iaf. Vi e bjudna på fest dit. Få de va jag känner i morgon. Just nu känner jag bara för att klä av mej och dejta kudden som man säger.

Sov sött :)

Inga kommentarer: