torsdag 7 augusti 2008

Way out west!

Idag fick jag ett erbjudande som jag inte kunde motstå. Chris hade kommit över 2 biljetter till way out west, som är helt slutsålt. Klart jag hänger med! Jag som skulle jobba i helgen, men det blev ju ändrat. Så jag e ledig. Och har absolut inga andra planer för helgen. Så varför inte hänga på festival med Chris? En del spelningar är i slottskogen, en del på klubbar. Vi skrev ut programmet förut och ska väl gå igenom vilka band vi vill se. Ska jag vara ärlig så va det inte många band jag kände till. Men efter att ha kollat upp några och lyssnat så känner man ju till låtarna. Adam Tensta ska jag se iaf. Det är de enda som e bestämt.

Pink is the shit.

E på jobbet nu, Började väldigt sent. 22.45. Men det är gött, ju senare dessto mindre ansvar. Fast dessto mindre pengar, tyvärr. Ska fixa lite med mitt schema nu, för att kolla om jag kan få ledigt när vi ska till Rhodos :P

Kissi kissi

Inga kommentarer: