torsdag 7 augusti 2008

Nu e jag svettig!

Äntligen har jag tagit nej igenom en springtur! Tog en halvtimma att springa den rundan. Jag sprang/gick .. började med att springa i nedförsbackarna, är ju lite otränad på den fronten. Har aldrig gillat att träna kondition. Men nu måste jag ta tag i det. Jenny och jag skulle ju ta en promenad. Men så fick hon jobba över idag, och kommer inte hem föräns 21 i kväll. Så jag passade på att springa. Nyss druckit en proteindrink oxå. Säger än en gång va god det är! Jag som inte tål choklad (laktos).. får ju aldrig äta choklad. Förutom mörk choklad, och de är ju såå äckligt! Men denna drycken innehåller ytterst lite laktos så det påverkar inte magen.

Här kan ni köpa den.

själv köpte jag den på butiken, adressen är:
GÖTEBORG
Erik Dahlbergsgatan 22
411 26 GÖTEBORG
Tel. 031-13 31 50
Mån-tors 11.00 - 18.00
Fre 11-17 Lör 11-15
Såhär fort springer jag.. så de bli suddigt när man fottar :P Hehe..

Inga kommentarer: