onsdag 27 augusti 2008

SMS ifrån ett annat land.

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet. Hunnit få i mej frulle oxå.

Smsade Frank i morse.. Väckte henne med dessa ord:
- "om en vecka sitter vi där på flyget, du med en öl och jag med en cider! Fan va gött vi ska ha det!"

Saknar solen! Jag blir så glad av solen. Lycklig!

Klockan 05.00 i morse fick jag ett sms som gjorde mej lika glad som solen gör mej. Pirrade i magen och jag kom på mej själv att jag satt där och log :) Hihi!

Till de viktiga. Frank står i duschen. Så jag ska väl snart ta tag i mej själv och fixa till mej. In till stan i dag och handla allt nödvändigt till resan. Sen fixa med lite andra saker. Som att hämta ut min digitalkamera och köpa ett till (större) minneskort. I eftermiddag ska jag fixa mitt hår. Slinga det en vecka innan e nog bra, så jag inte vistas i solen direkt efter.

Nee nu får jag ta tag i plattången och fixa mitt hår.

Ha en bra dag!

Pussisar på dej :)

Inga kommentarer: