måndag 4 augusti 2008

Hårdrock är bajs!

Sitter här med min dator på jobbet. Känns konstigt att jobba. Skönt men samtidigt vill jag inget annat än hem. Ledig nu i 2 dagar efter detta pass. Och på torsdag börjar jag inte förän 22.30. Har ingen aning va jag ska hitta på bara? Just nu är de ju skitväder i Göteborg. Skulle jobbat i helgen oxå. Men de blev oxå inställt. Hade det varit fint väder hade jag åkt till sunne. Men mår så dåligt av att åka därifrån så jag får nog vänja mej vid att va här ett tag nu. E ju så skön stämning i sunne och soft lixom. Men får va hemma i götet så vänjer jag med vid detta oxå, Så de får blir lite utgång i helgen. Sambuca till förfesten och några fishshot på krogen så är man go sen :) Cider funkar inte längre, drack de så mycke i sunne i värmen.. drack och drack.. men när jag drog några shot så blev jag gosig ;)

Måste börja besöka gymmet igen. Nu när de ändå spöregnar ute så kan jag hålla mej där. När det är uppehåll i regnet så kan jag ta mina promenader. Några idéer va man man göra när de regnar? Ja film så klart.. Men hatar att kolla på film ensam. Mycke mysigare att ha någon söt sak som sitter under täcket med mej. Blir så mycke mer spännande då. Shoppa kan man göra.. Laga mat, baka.. Får hitta på nått med Jocce och Jenny. Tror Jenny är ledig i morgon. Jocce har semester ett tag till så. En sak som är Jobbigt är när de spelar hårdrock hemma hos oss på högsta volym. Som idag när jag hade en timma kvar tills jag skulle till bussen som gick till jobbet. Jag tog ett bad och när jag kom ut skrek högtalarna av den hemska hårdrocken! Jag sa till Jocce att ta på sej hörlurarna. Jag mår ju dåligt av skit musiken! Han stängde av och satte säkert på den när jag gått. Puuh.. skönt! Om de ändå hade varit bra musik.. Då hade jag inte sagt nått. Jag har aldrig förstått mej på musik som de skriker i? Man hör ju inte va de sjunger? Om man nu kan kalla det för sjunga? Man får panik av de och vill slita öronen av mej! Ursch! Jenny va ju på iron maiden förra lördagen. Hon sa att jag missade något stort? VA?? vad skulle jag missa? att sitta med mina fingrar i öronon i en timma? Förstår väl att de är en upplevelse att se alla folk och höra alla skrika. Men jag delar inte samma intresse för bandet som dem. Så jag skulle bara känna mej vilse. Nee jag va nöjd för att fått sen Björn Rosenström på Kolsnäs i sunne ja. Han är fan så mycke bättre :)

Nu ska jag kyla ner mej med vatten. Sen ska jag slötitta på tv och surfa vidare lite.

Sov sött!

Inga kommentarer: