torsdag 28 augusti 2008

Mardröm!

Jag har ju inte bloggat idag! Har haft en del för mej.

Började min torsdag redan 03.00 när jag vaknade av en mardröm! Den va inte hemsk egentligen. Men när man drömmer och vaknar helt plötsligt med hög puls blir allt otäckt! Drog iväg ett sms till ett annat land, och ett kom tillbax :) Då blev jag lugn igen och kunde somna om. Skönt! Vaknade igen vid 8.00.. Yes!! Jag vaknar i tid! Men somnade om och vaknade 10 igen ;) Fattar inte att jag kan va så trött, som sov mellan 18-22 igår. Men men.. Började med att kolla hur mitt hår blev från slingningen igår. Gjorde en silvertoning och sen en inpackning. Håret blev jätte fint! Älskar när mitt hår är såhär ljust! Synd att inte toningen sitter i så länge.

Min föda igår.. :) Käkade tills jag mådde illa :S

Har ett tag nu funderat på hur jag skulle lösa min plasmatvs placering i mitt rum. Den stod brevid sängen och rätt nära. Jag ville ha den i fotändan. Så man ligger bra när man ska se på film. Så jag tog tag i allt och flyttade runt möblerna i mitt lilla rum. Blev mycke bättre. Så i morgon ska jag fixa mollyplugg och få hjälp av jocke att hänga upp den på väggen.

Nu ska jag se till att min mage får nått i sej, för snart börjar den skriiika!

Ps.. Helgen i morgon.. sen är det måndag! Wii! :D Jenny e så glad!

Inga kommentarer: