lördag 2 augusti 2008

Tebax i Götet.

Nu är jag hemma igen. Känns sådär, har haft de så skönt i Sunne. Sol, Fest, Vänner och såklart massa bad :) Orkar inte skriva allt jag gjort.. men jag har haft den bästa tänkbara semestern där iaf.

Kom hem igår vid 17.00 tiden. Har ju gått och stukat foten, så Jocce kom och mötte mej och Icka (lillsyrran är ju med hit i helgen). Sen gick vi och käkade. Efter de drog vi hem packade upp och senare grillade vi.


Idag ska vi springa..(för min del blir de väl halta..) på stan. Vet inte om jag måste till Axessakuten sen. Måste kanske kolla foten ifall den är något annat än stukad. Känns bättre nu, men de kan va för att jag vilat den under natten, så va de i går morse oxå. Sen blir den värre mot eftermiddagen, när jag ansträngt den. Senare idag har jag lovat Icka att vi ska käka på kinarestaurang. Just nu känns inget kul.. Vill inte va här! Hoppas de går över.. I sunne behövde man inte tänka på nått, bara ha kul och skita i allt ansvar.. Men nu kommer alla ansvar när jag kommer hem. Måste dit snart igen, Innan sommaren är över. Jag fyller ju år snart oxå. Då är de ju prat på fest. Får se om de blir nått.. Måste kolla lite mer. Om 2 veckor isf. Saknar Sanna.. :( Saknar allt som har med sunne just nu.. Blääh! Har legat på stranden hela dagarna och sen har jag festat mest på kvällen .. hehe.. fest tisdag onsdag tordag fredag lördag.. sen en vila på söndag och måndag.. Sen fick ju jag och Sanna för oss att vi skulle fest på tisdag.. så då drog jag någon shot och somnade i Sannas säng.. :P Onsdag umgicks jag med Icka hemma hos mamma.. Sen va jag och Icka och Fia nere på kolsnäs och badade. Efter de skickade vi hem Icka, gjorde i ordning oss och käkade på köpis. Fia blev trött och somnade tidigt.. jag va pigg som aldrig förr.. Så jag gick hem till en kompis och kollade på en film. Vid 2 tiden drog jag därifrån.. Mötte Jonas i en bil på vägen hem.. De skulle hem till honom och fortsätta festa. Så jag hoppade med i bilen och åkte hem och hämtade min sambuca. Sen hem till honom.. Shotade och drack en del.. Jenny blir full.. Jepp.. men de va en skön fylla.. Härjade och så.. hehe.. de har man bevis på nu.. både på film, och på mina armar avslöjas små blåmärken. Deckade på en madrass med honom, för hans kompis hade tagit över hela hans säng, vid 7 tiden somnade vi. Vaknade vid 12 tiden och gick och käkade.. Eller ja.. jag drack en fanta.. Sen hem efter bikinin och sen till kolsnäs och badade med dem. Vid 16 tiden drog vi hem för vi va bjudna på mat till Py. Gött me mat i magen! Sen va vi där hela kvällen. Det va där och stukade min fossing.. Härjade me Pontus och råkade sparka honom på armbågen.. Film på kvällen och somnade i en säng denna gången iaf.. Vaknade 11 tiden klädde på mej, skrev en lapp.. satte den på kylskåpet, gav honom en kram och drog. Hem och hämta min väska och Icka. Sen rullade tåget.

Nu ska jag hoppa i ett bad. Sen måste vi fixa oss och åka in.

Pussis..

Inga kommentarer: