lördag 23 augusti 2008

En sjuk lördag

Yes, idag har jag jobbat ett dag pass.. Mådde inge vidare när jag kom fram till jobbet. Ringde min chef, som skulle då fixa in personal så jag kunde gå hem. Men icke! han lyckades inte få dit någon, så jag fick allt snällt jobba heela passet! Suck.. Ont i magen och yr.. (kanske beror på den lilla sömn jag fått på natten, som pågick i endast 1 timma).

I går va jag ute med Sunnefolk. Mötte upp dem på vasaplatsen, va på något förfestställe och sen på trädgårn. Jag va nykter, men hade trevligt ändå! Somnade lite sent bara, men de va det värt vill jag lova! :P

Just nu sitter jag och väntar på en av killarna. Jag ska åka med honom hem till sunne. Kräftskiva i kväll, som vi antar jag kommer komma kraftigt försent på. Han har ju inte kommit hit än och de tar ju över 3 timmar till sunne härifrån. Men jag som älskar road trips så.. Vi kommer ha skoj i bilen. :)

Kommer väl hem på Måndag, tror ja.. Eller tisdag. Ska jobba tisdag så. Om jag blivit bättre. Jo jag måste hem. Fixa me tvätten och så inför resan. Nu e det typ 10 dagar tills vi drar, Wiiii! ska bli så gött! Här sitter jag nu och fryser i linne, kommer jag knappast göra då. :D

Kanske lite mat i magen innan Patric kommer?

Puuuuuuuuuuuuuss!

Inga kommentarer: