onsdag 6 augusti 2008

Va ska jag göra nu då?

Just nu skulle de sitta fint med en pojkvän! Uttråkad som fan! vet inte va jag ska hitta på? Pysslat lite här hemma. Satt upp gardiner i mitt rum faktiskt, och bytt sängkläder. Lust att bädda ner mej under täcket och kolla på film hela kvällen! Det är enbart då man behöver en pojkvän. Annars kan jag vara utan. Jag har ju Jenny och Jocce här annars. Men ibland skulle de va skönt med lite besök av sötingen.. Finns de ens någon söting i mitt liv? klart de finns, annars skulle jag inte överleva. Men det finns inte "HAN".. Speciella människor finns de som jag sagt innan, så finns de personer som betyder mer än andra. Eller som de händer saker i kroppen när man ser. Men inget mer än så. Nästa pojkvän jag kommer ha kommer få det väldigt jobbigt. Jag kommer va så jävla kräsen! Ska jag ha någon så ska de va 100 % bra, annars kan jag va singel och ha kul på vägen. Jag som älskar att ligga i sängen och pussas och kramas, får ju inte göra det så ofta nu. Ibland, men kanske inte lika ofta som man vill. Så e de väl alltid. Gör man det för mycket med en och samma person e risken stor att man eller den andre personen blir kär. Jag älskar att vara kär, men som en klok människa sa till mej för en vecka sen.. "Det är lätt att bli kär i kärleken". Det stämmer så bra. Jag e expert på att bli de.. Men de avtar ganska fort. Nu har jag inte blivit det. Men förra sommaren blev jag det en gång i veckan, typ :D Haha.. Nee nu försöker jag tänka mej för, och de går faktiskt jätte bra. Jag mår bra ensam. Men så finns det de dagar man bara vill ha hit sötingen. HAHA.. nu låter de som de finns en person ändå.. Det gör det väl på sätt och vis. Ähh.. skit samma. Inget folk behöver spekulera i. Jenny klarar sej utan folk som ska lägga sej i för mycket. Jag mår bra iaf. Och det är huvudsaken.



Varför kan inte Sunne ligga här nere? Saknar alla så mycke där uppe. Men snart kommer Sanna och firar min födelsedag här nere tillsammans med mej :) Då lovar jag att vi inte ska gå hem för tidigt.. Här stänger de 05.00 och innan de ska vi INTE hem!

That´s me :)

Inga kommentarer: