lördag 16 augusti 2008

Den e inte lång, men den e jävligt smal.

Haha.. vilken fredakväll vi hade igår! Sanna har ju varit här.. så nu va det min tur att ta med henne ut. Började festen hemma hos oss, sen drog vi vidare några kvartet och festade där. Jag va verkligen igång i går och dansade som aldrig förr! Drog in mot stan med sanna jenny och en kille, vilket jag väljer att inte nämna vid namn. Jo jocce va ju med oxå.
Inne i stan mötte vi upp Love och hans 2 kompisar, Frank hade bestämt sej att hon skulle till Park Lane minsann.. Så hon drog dit med denna kille som jag inte nämner namnet på. Vi gick runt, men kom på till slut att vi skulle gå till parkan vi med. Sanna jag och Mr löööv. Väl framme möter vi frank, tack för ni kom! fick jag som kommentar hehe.. go hon e!!

Väl inne dansade vi och hade mysigt :) Tänkte bjuda på min och jennys smskontakt under kvällen/natten/morgonen/förmiddagen:

Jag: 03:40
Vart e du?

Frank 09:35
Grattis på födelsedagen! Hur känns det att bli gammal kärring? Hehe! :) Puss

Frank 09:46
Har nog varit men en kille som hade världens minsta kuk inatt!! Kände fan ingenting! Nu drar jag till systemet! Puss

Jag: asg! så jag väcker söt brevid mej.

Frank 11:14
Nu måste vi träna sen för nu är jag på burger king. :P

Jag 11:24
De behöver inte jag. Jag tog en ridtur ;)

Frank 12:13 (MMS vars bild jag inte tänker visa.)
Skål då gumman! ;) Puss

Jag 12:15 (MMS vars jag visar här :P )


Hetare än hetast ;) haha sleten, så sleten :P

Frank 12:32
Kom hem med dej nu! ;)

Jag 12:33
Jepp. Går en buss 12.49. Tar den hem. Puss

Frank 12:34
Va bra! :) Puss

Jag 13:39
Kom visst iväg lite senare än tänkt ;) e hemma om en halvtimma. Puss puss

Sen va jag hemma!

Inga kommentarer: