torsdag 19 februari 2009

Blev lite ändringar.

Igår när jag kom till jobbet så va det en personal till där som trodde hon skulle jobba. Jag har gjort ändringar på schemat. På de gamla schemat skulle jag jobba tisdag och torsdag. Nu har bytt så jag jobbar onsdag och torsdag. Men hon jag bytte passet med hade tydligen gett passet till någon annan tillfälligt. Så jag fick ett nytt pass och fick åka hem. Hem och skulle plocka lite med packningen inför flytten. Men jag blev rätt hängig. Febern kom tillbax. Så jag la mej i soffan med datorn och läste massa om hundrasen jag ska få. Och letade saker jag ska köpa till den. Finns massa kul! Sen tog jag tag i Hugos hem. Städade och bytte vatten.

Idag ska jag till banken och fixa med lite papper. Ska bara fixa mej. Sen drar jag.

Bloggar sen!

Inga kommentarer: