lördag 14 februari 2009

Hemma.

Jag och Joakim drog til borås igår. Hem till Pontus. De skulle åka skidor, och jag skulle fota :p Blev inte så mycke fotande för mej.. Det va ju svinkallt ute! Kände inte mina tår alls! :S Och de isade om kinderna. Så jag gick in och la mej på soffan och väntade in dem isf. Jag hade plockat med mej projektorn och xboxet. Så vi fixade upp allt och de spelade. Jag somnade tätt intill Joakim. Sjukt trött igår. Idag tog jag tåget hem. För de skulle och åka skidor. Jag ska ju till jobbet snart. Ville inte skynda på Joakim. Så jag åkte hem och tar de lugnt innan jobbet. Ska dra om en halvtimma. Finns inget sug alls att dra till jobbet nu. E jätte trött än. Och förkyld. Men de får gå ändå. Man kan ju inte leva på sjuklön. Speciellt inte nu när jag köpt mej en lägenhet och ska intreda och fixa med den! :)

Alla hjärtans dag idag. Inget jag funderade på när jag vaknade i morse. Men när jag kom ensam till götet så gjorde de ont i magen. Alla killar sprang runt med en ros i handen. Saknade min babe då. Men jag får träffa honom i morgon eller på måndag. För i morgon e det jobb som gäller igen.

Inga nya bilder på Vovven har jag fått. Men de kommer väl. Väntar för fullt här ju. :P

Nu ska jag klä mej och försöka piggna till. Känns som jag håller på att bli sjuk igen.

Älskar dej min babe. Puss på alla hjärtansdagen. <3

Inga kommentarer: