onsdag 11 februari 2009

Va gör jag nu?

Sitter med budgivningen än. Och priset e alldeles för högt! Det verkar va jag som fått den, eftersom hon inte hört av sej nått mer. Jag ringde nu, men de va upptaget. Men nu är det så att jag ångrat mej. Jag tycker den är för dyr, och jag hittade en annan nu. :D Velar som bara den! Jag fick mej en tankeställare några samtal senare med Joakims styvpappa. Så jag ska gå på en ny visning sen vid 16.30. Den är 10 kvm större, lite mer att fixa med den. Men det är ju sånt man kan fixa med och tjäna pengar på sen. Men de svider att ringa och säga att man inte vill ha lägenheten. För den blev för dyr helt enkelt. Jag skenade iväg :P hehe..

Så nu får jag hålla ögonen öppna på andra lägenheter. Eller hålla tummen för den i dag. Budgivning i morgon antar jag. Fan, jag får ju ont i magen av alla budgivningar och skit!! Kan jag inte få en lägenhet bara sådär ist?

Inga kommentarer: