torsdag 19 februari 2009

Skynda Skynda!

Nu har jag slängt i mej lunchen. Ska snart dra till jobbet. Ville bara blogga lite innan jag drar.

Va på banken förut. Skrev några hundra underskrifter. Det slutade med att jag råkade skriva "Jenny Jenny" ist för "Jenny Johansson". Haha.. Snurrigt! Men nu e en del saker fixade med banken. Nu ska jag bara dit tillträdesdagen och skriva under de sista papprena. Så e allt klart. Då e det bara att börja måla och fixa. Va och köpte sopsäckar förut. Nu har jag packat ner nästa alla kläder. Behöll lite kläder för att jag ska kunna klä mej den veckan som e kvar. :P Blev en massa säckar. Jag e sån som packar lite för tidigt, alltid! Men nu är det inte för tidigt. Jobbar ju in natt, sen e jag ledig i helgen. Men då ska jag försöka va kreativ med Joakim. Hitta på nått utanför hemmet. Sen nästa vecka börjar jag jobba onsdag, och jobbar torsdag. Så får jag ju lägenheten på fredag :D Nu behöver jag bara kartonger så jag kan packa omtåliga saker. Sen e jag redo.

Nu är det bäst att jag drar mej mot bussen. Så jag inte kommer försent.

Puss på Babe! <3

Inga kommentarer: