lördag 7 februari 2009

Ingen Prins utan svans..

Hade ju hittat en valp igår. Hon ringde förut. Allt lät jätte bra, tills hon berättar att Hundens svans e kupperad!? De har klippt av svansen? De gör så tydligen så i tjeckien. Hunden va därifrån. Så jag hoppade över de. Hon skulle försöka leta upp en annan valp åt mej där. Så tar hon med den när hon kommer till sverige igen.

Nu ska jag sätta mej i soffan, och försöka vila. Har ju så svårt för de när jag e ensam. Men ikväll blir jag ensam. Joakim e ju fortfarande i Sunne. Men kommer i morgon. Så de e bara att gå och lägga sej, så kommer han hem sen. Suger att va utan pojkvän när man e sjuk. Då vill man ju ha honom här ju.

Visning på en lägenhet i morgon. Spännande. Mycke som händer just nu. Kanske därför jag blev sjuk nu. Lite för mycke som händer. Väldigt många funderingar i mitt huvud. Kanske ska ta och lösa en och annan fråga i kväll när jag ändå e själv. :)

Inga kommentarer: