tisdag 17 februari 2009

Skatepark, Tacos och film.

Tjoo...

Igår blev det mycke städa och fix hemma. Men efter att Joakim slutat åkte jag in till stan och mötte honom. Vi skulle tydligen till mölndal. Vi mötte upp Joakims lillebror och deras brorson. Skate va på schemat. Och Joakim blev ju såklart sugen på att hänga med. De hade byggt en ny park. Så vi drog dit. Kallt som fan! Men jag va den enda som frös. De andra höll ju igång och jag satt still och kollade på. Efter att jag gnällt några gånger att jag frös, så drog jag och Joakim hem. Hungrig, så jag fixade tacos och han fixade film. Så myste vi i soffan med mat och 3 filmer. :) Hur skönt som hellst. Har ju inte varit Jenny och Joakim kväll på ett tag. Massa jobb och annat. Men de e bra att de inte blir samma hela tiden. Då kommer vi bli galna. Skönt att sakna. :)


Jonathan, Joakims lillebror.

Joakim och Liam.


Idag vet jag inte va som händer. Vaknade 9 av att mobilens alarm gick igång. Jag vill inte sova bort hela dagen heller. Ska snart ringa banken. Om lägenhets köpet. Har ju en handpening att lägga. Fråga e om hon fixar de, eller om jag ska betala räkningen. Bäst jag ringer nu. Banken har just öppnat.

Puss på babe! <3

Inga kommentarer: