onsdag 25 februari 2009

Ligger i sängen med Joakims datorn. Min e ju som sagt inlämnad. Vaknade av att någon kapar träd utanför.. :S Ingen kan väl sova då? I dag ska jag iväg och jobba. 2 nätter på rad. Sen ledig fredag, och den jobba 2 nätter i rad igen. Sen blir det inflyttning! Äntligen! Har väl typ valt golv till hall, kök och klädkammare. Och valt färg i hallen och sovrummet. Och tapet till vardagsrummet. Det är bara köket som ska få en färg eller tapet. Så ska jag fixa färdigt den helt innan jag flyttar in sakerna. Så jag kommer måla dag och natt tills jag e färdig, så jag får flytta in sakerna så fort som möjligt.

Igår när joakim slutade så drog vi till backaplan. Han ska ju köpa sej en cykel, en så där svindyr. En pojke med många hobbys får man leta efter. Va inne på djuraffären och kollade lite, med de fanns inge kul där. Tråkig affär.

Nej, nu ska jag käka frukost. Sen har jag lovat mej själv att gå ut och promenera.

Inga kommentarer: