tisdag 10 februari 2009

Kvällen slutade med Hockey.

Va ju på denna visningen igen. Nee, lägenheten va inget för mej. Den va alldeles för liten. Som jag kände första gången jag tittade på den. Så jag tackade nej. Hem och titta på lägenheter igen då. Såklart hittade jag ett nytt intressant objekt. Som jag hade sett innan, men glömt bort visningen. Så budgivningen va redan igång! :( Suck. Men jag ringde, Ifall jag kanske kunde hoppa in i budgivningen. Ingen svarade. Så jag mailade. Sen gick jag och joakim ut en sväng. Sen ringer mobilen. Det är mäklaren som jag mailade. (inte en aning hur hon fått mitt nummer?! För de glömde jag att maila) men hur som hellst så hade hon, trotts att budgivningen va igång fixat en ny visning bara för mej. Så i morgon klockan 11.00 ska jag få se lägenheten. Den va nu uppe i 550.000 kr. Inte så mycke. Men de va bara 2 som budade. Så man kanske kommer billigt undan. Sen behövde man inte göra nått med den. För den va redan så fin. Hoppas jag tycker de samma när jag får se den i verkligheten. Annars har jag 2 andra lägenheter på spaning. Det e ju skit kul att gå på visningar och va med i budgivningar ju! :)


I kväll va vi på hockey. Frölunda - Brynäs. Jag som e Färjestadfan, hejade ju såklart inte på nått av lagen. (Hejade på brynäs bara för att störa Joakim :P). Joakims styvpappa hade biljetter så vi hängde på honom. En trevlig kväll. :)



I morgon eftermiddag/kväll ska vi dra iväg och åka skidor. Hade vi tänkt iaf. Men man vet aldrig va som händer. Få jag lägenheten kanske de blir kontraktskrivning och sånt.

Nu känns mitt liv helt perfekt! Och snart ( om 2 månader.. suck) så kommer min Prins oxå. Då kommer jag ha fullt upp! :D Fick mail av prinsens "mamma". Hon hade tagit bort annonsen på nätet nu. Sen skulle hon skicka bilder på honom i helgen! :D Joakims mamma va glad att hon skulle bli "råttfarmor", Joakim tycker inte att det är en hund. Så jag kanske får döpa hunden till råttan då. :S

Nu väntar min babe i sängen. Bäst att avsluta!

Sov sött!

Inga kommentarer: