onsdag 4 februari 2009

Igång


Nu va vaxningen över. Såklart jag tänkte "det va väl inte så farligt" när jag gick därifrån denna gången oxå. Men de va inte så farligt :D Bokade en ny tid direkt, så kommer jag inte undan. Nu känns de skit bra. Lite öm, men de går över. Och för er som inte hänger med så va de en brasiliansk vaxning jag gjorde. Och benen oxå då. Sen efter jag varit hos Monica. Hon heter så kvinnan som vaxar mej. Så gick jag till banken. Jag och min förra kille öppnade ett gemensamt konto tillsammans när vi bodde ihop. Men nu har det ju varit slut i snart 8 månader, och vi hade fortfarande kontot öppet. Men det händer fan inget ifrån hans sida. Han påstår att vi va tvugna va med båda på banken, men sen vägrar han träffa mej. Han svarar inte i telefonen och inte på mina sms. Så då får man ta saken i egna händer. Jag gick och plockade bort mej ifrån kontot. Så nu är de ur världen iaf. Han behövde inte va med eftersom jag va andra personen på kontot. Sen växlade jag in mina enkronor och femtioörningar. Min spargris väller över. Så nu får jag bara spara på tior och femmor. Annars får inget mer plats. Jag har köpt ny spargris. En till mej och en till Joakim. Skit söta. De e 2 människor som kramas, så kan man ta isär dem. Ähh jag fotar dem, och lägger ut här.



Den svarta e Joakims och den vita e Min.

Nu håller jag faktiskt på att tvätta lite. Eller massa! Tvättar för 3 personer idag. Men jag gillar att tvätta så för mej e det inga problem. Är igång med städningen oxå. För nu ser de förjävligt ut här! Efter i helgen när vi va så många här. Ingen annan som bryr sej som bor här. Så jag får väl va den vuxna och "mogna" och ta tag i de. Jag pallar inte att bo smutsigt längre iaf. Så nu ska jag återgå till städningen.

Inga kommentarer: