torsdag 12 februari 2009

En tom dag på schemat.

Idag händer inte mycke. Ligger i sängen med datorn i knät. Har varit ledig ifrån jobbet jätte länge nu. Så jag börjar blir lite rastlös. Dax att börja jobba på lördag igen. Nu e jag ju praktiskt taget frisk. Snorig än och hostar. Men det är väl sånt som hör till vintern.

Blev aldrig någon backe igår. Vi hoppade över de och tar de kanske i morgon ist. Trötta och utan bil. Så de gick inte riktigt ihop. Vi funderade på bio oxå, men de kom vi heller aldrig iväg på. Jag somnade när vi kom hem efter visningen. Och när jag vaknade, så somnade Joakim. :P

Fan, jag har så jobbiga drömmar sen jag träffade honom. Hemska drömmar. Jag vaknar och de känns som jag gråtit i sömnen, för jag har spänningshuvudvärk. Men det är en lättnad och vakna och se att man fått ett sms av babe, som gått till jobbet. :

-God morgon Älskling. Fy fan det är svin kallt ute höll på att frysa ihjäl. Hehe. Love you.

Det lugnar en kan jag lova. Drömmen e borta. Tänk att vakna av en hejdåpuss varje morgon. Jag e fan den lyckligaste i världen! <3

Inga kommentarer: