torsdag 12 februari 2009

Nu e den min!

Japp, nu kan jag avslöja att jag e lägenhetsägare. Har i kväll skrivit på kontraktet. Så nu ska jag bara vänta på att bli godkänd av föreningen, så e det inflyttningsdax. :) Känns overkligt. Att jag äntligen fått ett eget hem. Min allra första egna lägenhet. Har ju alltid bott ihop med någon. Pojkvänner eller kompis. Men nu e det mitt hem! Klart min babe kommer va hos mej massor. Men att jag vet att va som än händer så kommer jag iaf ha ett hem. Och hyran blir inte hög heller. Det blev inte ens någon budgivning. Utan jag fick lägenheten för utgångspriset. En etta som man kan göra till en 2a på 53 kvm. Med klädkammare, och kök, badkar och balkong. Alla mina krav hade den. Sen får man måla lite och så. Byta golv. Men sånt e ju bara kul fix.
Hoppas de skyndar sej att godkänna mej, så jag får flytta in. Men de kan ta upp till en månad innan.

Nu ska jag umgås med min älskling. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!