söndag 15 februari 2009

Fantasilös..

Sitter på jobbet, som alltid varannan söndag. Har typ inget att blogga om. Mitt liv står still just nu. Bara en enda väntan till allt. Men de e kul att vänta på saker, längta. Pirrar i magen av vad som kommer hända. Jag får helt enkelt sysselsätta mej med saker, så går tiden fortare. Träna, jobba. Och Joakim såklart då. Känns som Joakim e med i varenda inlägg. Men just nu gör jag inte så mycke mer än att hänga med honom. Trist månad, händer inte så mycke annat. Såklart jag inte e med honom bara för att det är en trist årstid. Jag vill va med honom mer än nått annat. Men det blir mycke sitta hemma och kolla på film. Börjar bli lite tråkigt nu när man börjar bli frisk. Rastlös. Därför ska jag ta mej till gymmet i morgon. När jag varit hemma och sovit efter jobbpasset. Body pump, de jobbigaste passet har jag bokat in mej på. Men de e lika bra att chocka kroppen.:P Kommer väl ha träningsvärk en hel vecka efteråt. Men då får jag stå ut med de. Måste komma igång. Så jag blir lite piggare. :)

Nu orkar jag inte sitta här. Ont i huvudet som fan idag. Va kan de bero på?

Inga kommentarer: