lördag 7 februari 2009

De två M:en..

Melodifestivalen och Marängsviss e vad som gäller nu.

Sitter ensam, Inte så farligt som de låter. Min ensamkväll e rätt skön nu. Kanske för att jag vet att min älskling kommer hem i morgon. Orkar ändå inget nu. E sämre i dag än jag va i går. Panikhostan har kommit. Att andningen låser sej efter att jag hostat. Sist jag hade så, hade jag fått luftrörskatarr. Så jag överväger nu om jag ska gå till läkaren. När andningen börjar krångla så brukar de inte va så bra. När jag då kom in på akuten förra gången jag hade så, så skickade de in mej före alla andra som va där. Då hade jag feber utan att jag visste de. Säkert för att jag fått så länge dålig, så hade jag vant mej vid de. Men samma sak e det nu. Det enda jag märker av att jag har feber är när jag går i trappor. Då slår hjärtat jätte fort och hårt. Och jag får typ sätta mej en stund. Och att jag bli varm väldigt fort. Men jag fryser inget. Googlade lite om feber nu. Fick lära mej varför man har feber. Stod även om man va stel i nacken av febern så skulle man uppsöka akuten. Jag e stel i nacken.. :S Va gör jag då? Jag får ringa mami..

Inga kommentarer: