söndag 8 februari 2009

Trodde du ja..

Somnade ju om. Men då ringer mobilen. Min babe igen. Nu va det omöljigt att somna om igen. Så jag gick upp. Nu sitter jag i soffan och har nyss diskat och plockat undan lite. Har en jävla huvudvärk :S Men de kan bero på att jag går runt med mina stora wesc-lurar på mej, med dunkande musik. Kanske inte e nått mitt huvud klarar av idag. Men jag måste ha musik när jag städar, och jag vill inte väcka Jocce. Han e säkert bakis. Kom hem någongång i natt. Hörde honom oxå. Men jag tror inte jag vaknade helt. Som tur va!

Wiiii! Min mage kurrar! Dax att fylla på den! Har inte haft några hungerkänslor alls de sista dagarna. Så min våg visar ju mindre nu igen. Jaja.. sånt som händer. Men hungerkänslorna e väl ett tecken på att jag håller på att bli frisk? :D Hoppas.

Frulle va det nu ja.

Inga kommentarer: