fredag 6 februari 2009

Villa, Volvo och Vovve?

Jag de känns nästan så. Villa? nja, en bostadsrätt iaf. Volvo? Nja.. En bli behöver ju inte jag. Jag åker buss och spårvagn. Vovve? Jajamänn!! Nu har jag hittat honom. Han va leveransklar oxå, så de e bara att hämta honom. :D Jag mailade på den. Hoppas han hamnar hos mej. Han va så super söt!

Ligger nu i sängen. Feber har jag. Va ute en sväng på exet först, sen lounges. After work med Frankie och Patrik. Men sen hem. Har hostat sönder halsen så de smakar blod. Fick mej en liten uppläxning av babe, han tyckte inte att jag hade nått att göra på krogen när jag va sjuk. Och de har han rätt i. Men eftersom han drog till sunne ville ju jag oxå göra nått. Orka ligga hemma själv. Men nu e jag glad att jag drog hem. Gosigt att ligga naken under dunntäcket.

Att säga hej då idag va jobbigt. :( Han kom hit innan han drog för att få med sej kläderna till sunne. Han bor ju praktiskt taget hos mej. Därför blir de extra jobbigt när man e ledig hela helgen och så drar han iväg. Men jag fattar. Jag surar inte för de. Ska bli så jävla skönt när han kommer hem iaf. :) Saknar honom massor redan. Fick kämpa för att hålla tårarna borta när han gick. Nu känns de bra. Men vill ha honom brevid mej, även om han snarkar som 3 pers. :P

I morgon vet jag inte va som händer. En hel lördag oplanerad. Rätt ovanligt. MEN jag e ju faktiskt sjuk, med 38,4 i temp. Så 2 grader mer än vanligt. Nee jag ska gosa med kudden nu.

sov sött..

Och en Puss till min Älskling. Saknar dej. <3

Inga kommentarer: