söndag 8 februari 2009

Jag kunde visst pusta ut.


Ringde sjukvårdsrådgivningen. Telefonkö i 40 minuter?! Det va ingen fara. - ÄN. Jag har haft feber i 3 dagar, och kunde ha feber några dagar till utan att behöva oroa mej.

Helt sjukt att jag ska skrämma upp mej själv så. Jag vågade ju inte lägga mej och sova. Tänk om jag inte vaknade igen lixom. :S Men efter att jag pratat med sjuksköterskan så va jag lugn. Då gick jag och borstade mina tänder och bäddade ner mej i sängen och kollade på en film. Somnade efter den. Men vaknade vid 2 tiden av ett sms ifrån Joakim. Sen ringde han. Somnade om rätt fort igen, som tur va! Har svårt att somna om när jag sover själv. Vaknade vid 07.40. Rädd att Joakim ska försova sej och missa tåget, vi ska ju på en visning i dag! :) Och jag e livrädd att han ska missa den. Måste ha med mej någon, så nån vet va jag köper. Om jag ska köpa den. En till måste va med och tycka. :) Han sa: - Men jag missar inte tåget, du behöver inte vara orolig älskling. Så nu e det bara att vänta på att tåget ska komma in i göteborg. Och sen den efterlängtade visningen! :D

Min förkylning e inte bättre, nu har näsan börjat rinna oxå. Men febern verkar va borta. Men de ska man väl inte säga högt, för då dyker den väl upp igen. Men har ju kommit och gått som en jojo.


Nu ska jag nog lägga mej och kolla på film. Kommer säkert somna om igen.

Inga kommentarer: