torsdag 5 februari 2009

Jaha.. då va jag där igen.

Nu va förkylningen tillbax. Och inte vilken som hellst, Den har gett mej slemmig hosta som sitter långt ner i bröstet. Och feber. Jävla skit! Så nu får jobbet va utan mej idag. Februari som e en så kort månad oxå. Får jag en skitlön i mars ju! Men de får bli så. Jag orkar inte jobba som de e nu. Min kropp e öm och jag orkar knappt kliva ur sängen. Ska försöka ta mej en dusch, och sen byta sängkläder och lägga mej och kolla på film tills min babe kommer hem. Han slutar om 3 timmar och 37 minuter. :)

Nu har jag fått en lägenhet till om jag vill. MEN en etta på 36 kvm för 6000 kr i månaden e väl kanske lite att ta i. Jag vill ju kunna leva sen oxå. Då ökar min hyra med 4200 kr lixom. Helt sjukt. Nee då bor jag kvar hos Jocce ett tag till. Sen ska jag på visning på en lägenhet på söndag oxå. I närheten där jag bor. En bostadsrätt. Den passar mej bra. Så vi får se hur de går med denna budgivningen då.

Nu ska jag försöka kliva ur min säng.

Tjooo..

Inga kommentarer: