tisdag 18 januari 2011

Skönhetsömn.

Dax att sova. Jag ligger nerbäddad, och är matad och badad. :) jag är stel i hela kroppen, och i morgon kommer jag vara ännu stelare. Ursch. Men så är det när man råkar ha uppehåll från träningen på 2-3 veckor och sen kör på som om jag va hur stark och uthållig som helst.


I morgon har jag en vilodag. Eftersom jag jobbar 7-22 så får jag lixom inte in träningen där. Men tur är väl det. Måste vila när man har träningsvärk i samtliga muskler. Armar, axlar, bröst, rygg, mage, baksida lår och insida lår. Har faktiskt inte träningsvärk i rumpa, framsida lår och vad. Men det hade jag i helgen. Kommer väl tillbax efter spinningspasset jag ska köra på söndag. Puuh.


Nej nu får jag sova. Ska ropa hit Babe oxå som sitter fast med datorn i soffan. Skidfilm..


.

Inga kommentarer: