fredag 21 januari 2011

Svullna ögon.

Jag har nu plockat undan hemma. Dragit av soffan överdraget och ska tvätta det i morgon. Jag har även sytt in den nya bikinin då jag alltid får beställa rätt stora storlekar på bh:n för att mina boobis ska få plats. Så jag fick sy in den i ryggen. Så nu sitter den bra. Tänkte sätta mej och sy en tröja till Texas, men jag orkade inte. Dessutom är det bättre att han är här så jag kan mäta honom. Men han är ju inte här. :(

Jag ligger i sängen nu. Antingen ska jag se en film eller så ska jag börja läsa en bok jag fick hem i veckan. Dock är mina ögon rätt svullna och svider så det kanske blir jobbigt att läsa då. Är redan trött i ögonen. Kolla på en film då, så somnar jag nog rätt fort. :)

Här är boken:


Handlar om dieten LCHF. 

Bok eller film?


.

Inga kommentarer: