söndag 23 januari 2011

Förklaring.


Efter att min lillasyster sett min midja/mage bild från i igår så blev hon förskräckt. Jag träffar inte min familj så ofta då de bor 30 mil ifrån mej. Så min syster läser min blogg. För att följa mitt liv. (önskade hon oxå hade en blogg så man kunde ha koll på hennes liv oxå). De vet om att jag tränar ganska hårt och att jag käkar LCHF mat. Så när hon fick se bilden så blev det väl en liten chock för henne. Så nu lägger jag ut en bild jag tagit idag. Och jag har lagt på mej sen igår morse. Att min kropp reagerar så och förbränner allt när jag mår dåligt kan jag inte rå för. Men nu är Texas hemma och min kropp går på normal förbränning igen. Jag vill inte få någon att tro att jag stoppar fingrarna i halsen och svälter mej. Jag försöker äta 5 gånger om dagen. Jag hade aldrig orkat jobba och träna som jag gör om jag svalt mej själv. Och vill absolut inte uppmana till att va så smal som jag ser ut att vara på bilden som lades ut igår.
 Jag vet att de blir oroliga då jag har haft ätstörningar när jag va yngre. Men nej, nu lever jag efter sunda normer och ska skaffa mej muskler, och jag är på god väg. :)

Tack för att ni bryr er. <3

.

Inga kommentarer: