måndag 24 januari 2011

Måndag 24e Januari - 2011. / @ work 7-22.

God morgon! 

Idag va det väl ingen höjdare att kliva ut sängen. Sent igår när jag redan somnat kom Joakim hem. Vi pratade lite sen somnade vi. Vaknat jätte många gånger i natt. Men känner mej ändå utvilad. Att Joakim är hemma från jobbet idag gör att jag oxå vill vara hemma. Har saknat honom. Texas är oxå hemma. Lättare att ha honom hemma nu när han äter speciell kost och mediciner. Han får heller inte leka och busa för mycket. Och sen är det lite annat som gör att han får stanna hemma. Tur att de matchade med Joakims ledighet. Jag hade velat ligga på soffan hela dagen med dem. Men jag jobbar bara idag och i morgon sen jobbar jag inte förrän 12 februari! Wiiiie! Skönt som bara den! Dock ska jag plugga röven av mej..

22.00 drar jag mej hemåt.


.

Inga kommentarer: