måndag 31 januari 2011

Åter till böckerna.

Nu har jag haft lunchrast. Mellan 13-14. Jag har kört en gång och gjort 3 pärmar. Mamma hämtade mej här när lunchen började, så jag fick åka hem på lunchen. Sen kom en kompis (Patric) och hämtade mej och körde mej hit. Jag hade med hans solglasögon som han glömt hos oss. Så då åkte jag med honom ner till körskolan igen. Nu sitter jag här igen. Med pärm 5. Gör dem inte i ordning. Så jag har 3 kvar. Får säkert köra en gång till idag. Slutar vid 17. Då ska jag till solariet och där hämtar mamma upp mej. Vi ska handla mat för veckan. Jag ska laga alla middagar där. :)


Nej nu får jag sätta igång och plugga. Vill helst göra klart denna pärmen idag iaf. Kanske hinner med 2 till. :) får ju spara tills i morgon, så jag har något att göra då med. ;)


.

Inga kommentarer: