fredag 21 januari 2011

Fredag 21e Januari - 2011.


Hej!

Sorry att jag inte har bloggat. Men jag har haft Texas att tänka på. I natt drömde jag att han fick komma hem med en ställning med blod som dropp. Men jag sov hela natten utan avbrott. Va helt slut när jag kom hem från blå stjärnan efter alla tårar. Men de har inte ringt i natt. Så jag vaknade 8.30 och ringde direkt till dem. De kunde bara läsa ifrån journalen och han hade inte kräkts eller bajsat nått under natten. Han hade dropp hela natten dock Kissade gjorde han. Sen ringde de vid 12 tiden. Då va det en veterinär som ringde. De hade försökt gett honom något att äta. Men det hade han kräkts upp. Så de ville hålla honom en natt till. Så jag bestämde mej för att åka och hälsa på honom. Jag va ändå i stan och lunchade med en kollega så jag hade vägarna förbi påväg hem. Köpte en leksak till honom och fick ett besöksrum, sen kom hon med lillen. Han blev ju såklart jätte glad att se mej. Vi lekte med leksaken och pussades. :) Han va sej likt. Skönt att se. De hade gjort ultraljud på honom och inte hittat nått. Men han får stanna där tills han får behålla maten. Sen får han komma hem. Troligtvis i morgon.

Så nu är ni lite uppdaterade. Nu är jag snart hemma. Vet inte vad jag ska hitta på.

 Vi får se.

.

Inga kommentarer: