söndag 30 januari 2011

I Värmland.

hej hopp!

Dåligt bloggande idag igen. Men jag har inte haft tid att blogga. Efter frukosten så packade jag klart, tog en dusch, gjorde mej i ordning och sen undertiden som Joakim bar ner allt till bilen så dammsög jag lägenheten. Vattnade blommorna, diskade all disk och torkade av alla bord. Bäddade sängen och fixade till allt så att lägenheten känns mysig och ren att komma hem till. Vi kom iväg vid 16 tiden. In till centralen och hämtade upp 2 kompisar till Joakim som skulle åka med Joakim till sälen. I bilen kollade jag på film, och somnade en stund. Åt lite godis och mat. Va framme hos mamma 20.30. Joakim hjälpte mej att bära in mina saker till gäststugan sen pussades vi hej då. Nu ligger jag i sängen här ute. Texas har krypit under mitt täcke och lagt sej i mina knäveck. Jag har packat upp och just sett solsidan. (tv4.se/play)

Snart dax att sova. Klockan ringer 06.45. Skolan börjar inte förrän 08.30, men jag måste gå ner i morgon och det tar 30-40 minuter. Så jag går redan 07.45 för att inte komma försent. Måste ut med Texas en sväng innan och ge honom mat. Jag själv ska äta frukost och göra mej i ordning. Väskan är packad redan med alla skolböcker. :) hehe.. Tur att jag bara ska gå typ 7 heldagar (8.30-17)  och en halv. Sista dagen ska jag göra proven. Nervös. :S

Nej nu ska jag ringa och säga god natt till Joakim. För nu är jag trött. Bäst att försöka sova så att jag är utvilad i morgon.

God natt, hörs i morgon.


.

Inga kommentarer: