tisdag 25 januari 2011

Tisdag 25 Januari - 2011. / @ work 7-22.

God morgon!!

Jag e skit trött! När ska jag lära mej att somna tidigare. Visst jag kom hem 23 igår, så ska jag gosa lite med killes som varit borta hela helgen, borsta tänderna, packa om jobbväskan. Busa lite med Texas, äta lite varma bullar (först bullar sen bosta tänderna) med kall mjölk och sen hoppa i säng. Så kan man ju bara inte sova direkt, nej vi knäppte på en film. Jag insåg strax efter midnatt att det va dax att sova. Somnade direkt tror jag, för jag minns inget mer. Dock så blir jag väckt ett antal gånger under natten. Texas springer upp och ner. Under täcket, på täcket, han har lite svårt att bestämma vart han ska ligga. Det är bäst de nätterna Texas inser att han sover skönast under Joakims täcke, för då väcker han inte mej. På tal om Texas. Han har ju ätit jätte bra sen han kom hem ifrån sjukhuset, tills i går. När Joakim va hemma med honom. Då ville han inte ha. Jag tror att Texas testade Joakim. Kanske ifall jag inte äter min mat så kanske jag får något annat. För när jag kom hem ifrån jobbet så slängde han i sej sin mat ifrån hans matskål. Han insåg att det va kört när jag kom hem. ;)

Nu är jag iaf på jobbet. Jobbar till 22. Låt dagen gå undan.

.

Inga kommentarer: