onsdag 26 januari 2011

hemma och vänder.

Påvägen hem ifrån vaxningen så ringde svärmor. Hon slutade tidigare så jag kunde komma och köra bil typ snart. Så nu sitter jag hemma och käkar knäckemacka en snabbis, ska gå ut med Texas bara, sen dra mot Mölndal. Jag ska nog först byta till något skönare än jeans. Då det ömmar lite efter att jag vaxade mej. ;)

När jag kört klart så drar jag hem och städar. Det ser förjävligt ut här hemma. Kläder överallt, massa disk (som Joakim skulle ha tagit hand om igår men han "hann" inte. Han lovade att fixa den idag. Ja, jag rör den inte iaf. Det är hans tur.) Ska oxå börja välja ut outfits att packa ner. Bäst så annars drar jag med alldeles för mycket kläder till Värmland. Joakim däremot, han får släpa med sej allt han äger typ. Han ska ju vara borta en stund. (förhoppningsvis så kommer han hem och hälsar på emellanåt. Och jag dit).

Nej nu får jag rasta Texas, och sen hoppa på bussen!


Inga kommentarer: